Treningi


TRENINGI Treningi

Trening pod moją opieką,  jest przede wszystkim bezpieczny.

Szczególnie zwracam uwagę  na:

  • poprawną technikę wykonywania ćwiczeń,
  •  na prawidłowy oddech,
  •  oraz dobieram ćwiczenia tak, aby moi podopieczni czuli się komfortowo.

Zapraszam na trening:

    • Trening odchudzający
    • Trening siłowy
    • Trening ogólnorozwojowy
    • Trening sexy pośladki i jędrne piersi
    • Trening zdrowy kręgosłup
    • Trening spina pilates&stretching
    • Trening aktywna mama
    • Trening aktywny senior
    • Trening stretching dla tancerzy
    • Trening nauki pływania
    • Trening pływania korekcyjnego
    • Trening StyleFitCamp
    • Trening Burleska Show
    • Trening NordicWalking

Trening odchudzający – to połączenie ćwiczeń siłowych, spalających tkankę tłuszczową i wzmacniających mięśnie z ćwiczeniami kondycyjnymi. Szerokie spektrum doświadczeń trenera i różnorodność sprzętu sportowego uczyni Twój trening skutecznym. Powinien odbywać się systematycznie trzy razy w tygodniu.

Trening siłowy  to ćwiczenia z obciążeniami, które pomogą kształtować sylwetkę. Ćwiczenia siłowe nie muszą prowadzić zawsze do ponadnaturalnego rozwoju siły i masy mięśniowej. Dzisiaj metodyka stosowania ćwiczeń siłowych jest tak rozległa, że można wykorzystywać je do realizacji celów np. poprawy sprawności czy wyglądu sylwetki.

Trening ogólnorozwojowy – to ćwiczenia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe, wykonywane w umiarkowanym tempie umożliwiającym skoncentrowanie się na technice, bezpieczeństwie i dokładności. Trening ten kształtuje cechy motoryczne takie jak, szybkość , wytrzymałość, moc i siłę. Szczególnie zalecany dla tych, którzy zaczynają ćwiczyć.

Trening sexy pośladki i jędrne piersi – to ćwiczenia skierowane przede wszystkim do kobiet. Dzięki dobranym ćwiczeniom sprawię, że mięśnie tych części ciała, które są atutem kobiety, będą mocniejsze, bardziej podkreślone, jędrne i sprężyste.

Trening zdrowy kręgosłup – to ćwiczenia przeznaczone w szczególności dla osób, które mają problemy bólowe pochodzące od kręgosłupa są po przebytych urazach lub większość dnia spędzają siedząc. Wspaniałe ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie należące do najgłębszej warstwy mięśni grzbietu, stabilizujące kręgosłup oraz eliminujące przykurcze spowodowane zbyt długim napięciem mięśni np. podczas długotrwałego bólu.

Trening spina pilates&stretching – to ćwiczenia oparte o metodę Pilates ale z uwzględnieniem zdrowego kręgosłupa, czyli tylko te ćwiczenia, które są bezpieczne dla naszego kręgosłupa, wzmacniają „centrum”, rozciągają kręgosłup i zwiększają świadomość własnego ciała. Zawierają również ćwiczenia równoważne i elementy balansu. Trening ten prowadzę przy użyciu piłek Fitball.

Trening aktywna mama  to ćwiczenia przeznaczone dla mamy z dzieckiem w wieku od 6 miesięcy do 1,5 roku. Jeżeli chcesz ćwiczyć i nie masz z kim zostawić swojej pociechy, to jest to trening dla Ciebie. Wspaniała zabawa dla malucha, a dla Ciebie okazja na poprawienie sylwetki. Trening prowadzę w domowym zaciszu (dojazd do klienta).

Trening aktywny senior – to zajęcia dla osób w wieku 60plus. Odpowiednio dobrane ćwiczenia do wieku, możliwości oraz dolegliwości i rodzaju schorzeń podopiecznego, pozwolą cieszyć się sprawnością i zdrowiem. Sprawią przyjemność i wprowadzą w pogodny nastrój.

Trening stretching dla tancerzy – to ćwiczenia rozciągające w szczególności dla osób, które uprawiają taniec. Trening oparty o metodę rozciągania statycznego, biernego i metodę „napiąć- rozluźnić- rozciągnąć”.  Zawiera także ćwiczenia wpływające na „otwarcie bioder”, które jest bardzo istotne dla tancerzy.

Trening nauki pływania – jako wykwalifikowany trener pływania pomogę Ci opanować podstawowe umiejętności pływackie i nauczę sportowych technik pływania. Trening odbywa się na umówionym i wybranym wcześniej basenie.

Trening pływania korekcyjnego – to ćwiczenia pływackie ukierunkowane na wzmacnianie mięśni zbyt rozciągniętych, a rozciąganie- elongację mięśni przykurczonych oraz poprawiające sylwetkę i korygujące istniejące już wady postawy. Środowisko wodne wspaniale wpływa na nasz kręgosłup, oczywiście tylko wtedy  gdy ćwiczenia pływackie są odpowiednio dobrane.

Trening StyleFitCamp to forma aktywnego spędzania wolnego czasu, któremu towarzyszy świetna zabawa.  Są to ćwiczenia ogólnorozwojowe na świeżym powietrzu przeznaczone dla wszystkich, każdy ćwiczy we własnym tempie, wykonuje tyle powtórzeń ile może. Odbywa się w parach lub grupach, zawiera elementy zdrowej rywalizacji. Mile widziane rodziny.

Trening Burleska Show to zajęcia podczas, których realizuję swoją wielką pasję i miłość- taniec! Trening przeznaczony głównie dla kobiet. Zajęcia taneczne dzięki, którym poczujesz się kobieco, zmysłowo, będziesz uwodzić i emanować seksapilem. Burleska to forma teatralna z elementami striptizu. Na każdym treningu stworzymy nowe show, w którym Ty będziesz grała główną rolę. Burleska to świetna zabawa, ale również dobry trening, który rozciągnie ciało wzmocni mięśnie nóg, pośladków i ramion. Ukształtuje piękną sylwetkę . Mile widziane są buty na obcasie, dzięki nim zajęcia będą większym wyzwaniem. Istnieje możliwość stworzenia grupy- zaproś do wspólnej zabawy koleżanki.

Trening NordicWalking – to spacer po zdrowie zalecany wszystkim. Jest całoroczną formą aktywności ruchowej w terenie, polegającą na marszu z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanych kijów. Jest to także najbardziej naturalna forma ruchu wzbogacona o uruchomienie obręczy barkowej poprzez użycie wspominanych wyżej kijów i odciążenie w ten sposób stawów kończyn dolnych i kręgosłupa. Ta forma rekreacji jest często zalecana przez lekarzy jako bezpieczna forma ruchu w programach usprawniania pacjentów.

NordicWalking umożliwia utrzymanie kondycji i formy na wysokim poziomie.

Najistotniejsze w treningu tym jest opanowanie prawidłowej techniki chodu z kijami. Zapraszam na wspólny spacer po zdrowie, naukę oraz doskonalenie techniki.

Istnieje możliwość prowadzenia zajęć w grupie.IMG 9453 1024x683 Treningi